سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزیت های هیتر تابشی لوله ای گرماتاب

هیتر تابشی لوله ای یا همان بخاری سقفی که با نام سیستم گرماتاب در بازار شناخته شده، یکی از روش‌های پیشرفته و موثر برای گرم کردن محیط‌های صنعتی و صنایع، گلخانه‌ها و دامداری‌ها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، تعمیرگاه‌ها و دیگر فضاهایی که به گرمایش مناسب نیاز دارند، می‌باشد. این سیستم مثل خورشید اقدام به تولید حرارت کرده و آن را از راه امواج تابشی به محیط و اجسام انتقال داده و موجب آسودگی کاربران می‌شود.

استفاده از گرماتاب در محیط‌های کاری در درجه اول، گرمایش مطلوبی را شکل می‌دهد که آزار دهنده نیست و چه افراد و چه دستگاه‌ها، آسیبی ندیده و از گرمای بیش از حد خسته نمی‌شوند. همچنین سیستم گرما تاب تابشی باعث گرمایش یکنواخت و سریع در محیط شده که در روزهای سرد سال، امری بسیار حیاتی خصوصا برای کافه‌داران می‌باشد. نکته مهم دیگر اینکه گرماتاب باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود و هزینه‌های سرسام‌آور را پایان می‌دهد.

شرکت گرماسازه شرق به عنوان تولیدکننده برتر سیستم‌های گرمایش تابشی که سابقه تایید کیفیت هیترهای تابشی و حضور در برنامه میدون شبکه 3 سیما را دارد، این محصول را با بهترین راندمان حرارتی و کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند. سیستم هیتر تابشی لوله ای گرماسازه دارای مزیت‌های بسیاری است و همین باعث شده تا بسیاری ترغیب به خرید و استفاده از آن شوند.

مهم ترین و اولین مزیت هیتر گرماسرما سازه نسبت به سایر برندها و دستگاه‌های موجود در بازار، وجود رفلکتور بالایی با دستگاه پیشرفته و به روز جهانی که دارای 14 خم می‌باشد. نکته اینجاست که وجود این تعداد خم در سیستم باعث ‌شکست گرمای بیشتر شده و در نتیجه منجر به تابش و انتقال گرمای بهتری نسبت خواهد شد؛ این مهم فقط در سیستم‌های تابشی لوله‌ای برند گرماسازه بکار رفته است. همچنین بالاترین راندمان حرارتی و رسیدن به دمای مورد نظر توسط سیستم‌های گرمایشی تابشی ما امکان پذیر است.

یکی دیگر از مزایای استفاده از سیستم هیتر تابشی گازی گرما سرما سازه، کاهش هزینه‌های انرژی است. با استفاده از این دستگاه، مصرف انرژی تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد. طبق برآوردها دستگاه‌های گرما تاب بنا بر اصول و ساختار و روش تولید، تا 60 درصد در مصرف گاز و 90 درصد در هزینه‌های برق باعث صرفه‌جویی می‌شود. همچنین، دیگر مزیت سیستم گرماتاب (بخاری سقفی) عدم آسیب به محیط زیست می‌باشد. (بیشتر بخوانید: مصرف گرماتاب چقدر است؟)

هیتر گرماسازه از لحاظ ظاهری نیز متفاوت با دیگر برندها بوده و تک رنگ بودن اجزای آن شامل: مشعل، فن و لوله، و البته استیل بودن درب ورودی مشعل، در زیبایی محیط کسب و کار شما تاثیرگذار می‌باشد.

منبع: گرماتاب سازه