سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گرماتاب چیست؟

بهینه ترین روش برای تامین گرمایش فضاهای صنعتی به جهت ارتفاع بلند سقف اینگونه از سالن‌ها، استفاده از دستگاه های گرمایش تابشی کم مصرف و بهینه گرماتاب میباشد.

تامین گرمایش سالن‌های صنعتی با استفاده از دستگاه‌های گرماتاب، میتواند بر حسب نیاز، به دو صورت موضعی و یا کل مساحت سالن صورت پذیرد. در تامین گرمایش به صورت موضعی و یا منطقه‌ای، میتوان با مشخص نمودن ایستگاه‌های کاری کارکنان در سالن، فقط گرمایش این مناطق را تأمین نمود.

تامین گرمایش سالن‌های صنعتی مزایای گسترده ای دارد که برخی از آنها به شرح زیر میباشد.

 

کاهش حداقل 50 درصدی مصرف گاز

عدم اشغال فضای فیزیکی و عدم تجمع افراد کنار وسایل گرمایشی

عدم نیاز به موتورخانه مرکزی و کاهش هزینه نگهداری

امکان تامین گرمایش به صورت منطقه‌ای از یک سالن بزرگ

جلوگیری از چرخش هوا و عدم پراکندگی گرد و غبار و در نتیجه حفظ سلامت محیط

کاهش اختلاف حرارت بین کف و سقف سالن

مستقل بودن هر دستگاه در تامین گرمایش

تامین گرمایش سریع سالن پس از روشن کردن گرماتاب

گرماتاب در فضاهای باز و رستوران

امروزه تأمین گرمایش در فضاهای باز از جمله آلاچیق‌ها، تراس‌های منازل و رستوران‌ها در فصول سرد سال، یکی از نیازمندی های ضروری و مهم میباشد که با استفاده از دستگاه های گرمایش تابشی می توان این فضاهای ارزشمند را قابل استفاده نمود. دستگاه های گرماتاب میتواند همانند خورشید، گرما را به صورت امواج تابشی به سطح بدن افراد و اجسام منتقل نموده و آسایش مطلوبی را در زمستان ایجاد کند.
از مزایای دستگاه‌های گرمایش تابشی در فضاهای باز میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تامین چتر حرارتی و تامین گرمایش بهینه و مطلوب
  • سرعت بالا در تامین گرمایش
  • ایجاد چتر حرارتی در فضای نزدیک به کف
  • نصب و راه اندازی سریع و رایگان
  • مصرف گاز بسیار پایین

گرماتاب در سالن ورزشی   

شرکت ایران مشعل دستگاه‌های گرمایش تابشی تولیدی خود را با برند گرماتاب و با لحاظ نمودن کلیه استانداردهای بین المللی و همچنین استانداردهای مصوب سازمان استاندارد ملی ایران تولید می نماید.

گرماتاب در بسیاری از فضاها از جمله سالن‌های ورزشی کاربرد گسترده‌ای دارند. در صورت تامین گرمایش سالن‌های ورزشی با استفاده از سامانه‌های هوای گرم مانند بخاری‌ها و موتورخانه‌های مرکزی موجب میگردد به جهت استفاده غیر دائم از سالن‌های مزبور و در مواقع تعطیلی سالن، مجبور باشیم دستگاه گرمایشی را روشن نگه داریم.

این در حالی که با استفاده از دستگاه‌های گرمایش تابشی گرماتاب، چند دقیقه پس از روشن نمودن دستگاه‌ها، گرمایش مطلوب در کف سالن تامین گردد.

منبع: سایت گرماتاب